3 תשובות
נראלי באמת עדיף פשוט שתחגגו את זה ביום אחר... הבריאות שלהם עדיין חשובה אחריי הכל.
שואל השאלה:
א- מה הקשר? זה ברור שאחגוג את זה ביום אחר, הרי הן בבידוד
הקטע זה שזה מבאס
אנונימית
תעשי איתן שיחת וידיאו ותחגגי עם המשפחה
וכשהן יצאו מהבידוד תחגגי איתן