10 תשובות
אם בנים מקבלים מחזור וזה נכון...
שמחתי לעזור,
yolo
שואל השאלה:
^צר לי לבסר אבל לא
אתם לא רוצים לדעת
זה כן, פשוט זה מחזור שונה מבנות וללא דם,
זה רק כשאנחנו יותר עצבנים וכזה.
שאם אני הולכת לישון כאילו הזמן לא עובר אני עוצמת עיניים ואני כאילו לא מרגישה את הזמן עובר פשוט כזה נרדמת לא יודעת מתי ולא מרגישה כלום ואז פשוט קמה , קשה לי להסביר את זה אבל לא הצלחתי לישון אחרי שחשבתי על זה
^^לזה קוראים עצבנים ולא מחזור
יש בנות שבוכות יש עצבניות יש מאושרות עד לגג
שואל השאלה:
^נכון
אם מישהו יכול למצוץ לעצמו
למה לבני האדם אין 4 ידיים. ..
אם בחיים לא הייתי קיימת מה היה שונה,כנראה שכלום :)