3 תשובות
לא נראה לי, זו שנה קשה ובכל תיכון התכוננו אליה אחרת
יכול להיות שאם תעברי לפנימיה בשלב הזה יהיה לך קשה להשתלב מבחינה לימודית ויהיה לך קשה יותר
אבל הכל תלוי בך ובסוג האדם שאת
יכול להיות שאם תעברי לפנימיה בשלב הזה יהיה לך קשה להשתלב מבחינה לימודית ויהיה לך קשה יותר
אבל הכל תלוי בך ובסוג האדם שאת
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
רצח
אנונימי
באותו הנושא: