10 תשובות
אמ... נשמע די מלחיץ
חתיכת מוד
היא לא נשמעת פסיכופטית. היא נשמעת שעוברים עליה דברים שמעסיקים אותה ושקשה לה. או שהיא סתם לא אוהבת את האנשים בבית הספר.
יש מצב שעוברת עליה תקופה קשה. דיכאון או משהו..
אנשים כאלו תאמת ממש מעניינים אותי, כנראה הייתי חושבת שהיא לא אוהבת אנשים או שהיא חושבת שלא מבינים אותה
למה תיארת אותי וו-
אנונימית
שואל השאלה:
זהו שהיא לא דיכאונית בכלל ורואים את זה עליה שיש לה המון אנרגיות והיא כל הזמן עם מבט אדיש קריפי ולא דכאוני
אנונימית
אולי יש לה אספרגר או בעיה תקשורתית כזאת אני לא חושב שהיא פסיכופטית, אבל היא בוהה בדברים וזה מפחיד אנשים כי הם לא באמת מבינים אותה
אנונימי
זה שיש לה אנרגיות לא מחייב שאין לה דיכאון. אנשים בדיכאון ברוב הזמן לא נראים בכלל שהם בדיכאון, הם יכולים להיות כמו כולם ולחייך ולהעביר בדיחות ולהשתתף בדברים חברתיים ולא לתת שום סיבה לחשוד שהם בדיכאון.
שואל השאלה:
אני בעצמי מאובחנת בדיכאון. אני יודעת לזהות אנשים בדיכאון.
הכוונה אנרגיות לא ממש אנרגטית הכוונה פשוט לא בדיכאון
אנונימית
את לא יכולה "לזהות" דיכאון באנשים רק כי את מאובחנת בדיכאון. דיכאון מגיע בצורות שונות אצל אנשים שונים, ולפי מה שזה נשמע אתן לא קרובות אלא רק תלמידות שחולקות את אותו מרחב בזמן שיעור.
היחידי שיכול לאבחן דיכאון זה פסיכיאטר, אבל את לא יכולה לשלול את זה רק על סמך הניסיון האישי שלך.
זה בהחלט נשמע שעובר עליה משהו, יכול להיות שהיא בדיכאון ויכול להיות שהיא לא, אין לנו דרך לדעת.