5 תשובות
ויקטוריה
סיימתי בית ספר. לעבודה - אם בא לי משהו פרשי אז את הבושם תה ירוק של אליזבת' ארדן, ואם בא לי משהו מתוק אז את פנטזיה של בריטני או ריבל פלאוור של ריהאנה
של אשלי או של ריהאנה
באלו משהו
אנונימי
קרליין, הוא זול ואני ממש אוהבת את הריח