8 תשובות
שואל השאלה:
את האמת כמה זה יכאב?^^
שואל השאלה:
ללכת על דאיית?^^
שואל השאלה:
חח יותר קשוח זה
קונץ זה מהמם אבל גם דיית
הייתי הולכת על דיית,
מכיוון שתוכלי לשים מלא קונצים מזויפים(יש לי גם, וזה נראה אמיתי יש במלא סוגים וכל צורה שתרצי)
ולגבי ההליקס, אני אוהבת חישוק
שואל השאלה:
חח אבל עצם העשייה זה די מקשה עליי
גם אני בעיקרון נמשכתי לדיית,שיער פזור לא יכול לעשות בעיות שם?
חישוק יש לי,חח שאלתי בנוסף
בנוסף אז עוד חישוק
זה מהמם 2
תכלס, אחרי ההחלמה תוכלי להחליף למה שאת רוצה..
לגבי הדיית, בזמן ההחלמה אל תשכחי לחטא כאילו כמובן ותשתדלי שכמה שפחות השיער יגע לך.
אם פחות תגעי בזה, ופחות תתני לזה מגע ותחטאי
לא אמורה להיות שום בעיה :)
דיית הרבה יותר יפה מקונץ
קונץ מהמם ביחד עם הליקס - זה שילוב טוב ביחד! את יכולה לראות עגילים ממש יפים להליקס כאן