3 תשובות
אם זה מפריע לך עד כדי כך תעבור בית ספר
אל תפסול מההתחלה אולי כן תמצא משם חברה.. חבל לעזוב בית ספר רק כי אין שם בנות
שואל השאלה:
אין לי לאן לעבור ):
אין לי לאן לעבור ):
אנונימי
באותו הנושא: