6 תשובות
בדר"כ זה הנוקיה הכי ישן, בלי טאץ', קטן לגמרי.
גלקסי פוקט אבל הוא פיצי
את יכולה לרכוש את הgalaxy mini שהוא טלפון נחמד שנכנס לתקציב שלך.
או לרכוש מכשירים מתקדמים יותר יד שנייה / מתצוגה / מחודשים.
יש מודו אם אתה מכיר הוא עולה בין מתאיים לשלוש מאות הוא קטן וטוב אהה הוא טאץ
שמתי קישורים.
שואל השאלה:
תודה לכולם ♥
הייתי נותנת פרחים אבל אין לי מושג איך xd
אנונימי