9 תשובות
להבין שהטלפון ואפליקציות לא משתוות לקשרים אמיתיים.
גם אני ככה אחי
אנונימי
הכל טוב תכיר אנשים חדשים
גם אני ככה (:
שואל השאלה:
אני מכיר אנשים ותמיד אני שולח הודעה ראשון
אנונימי
כן גם אני ככה... אני תמיד מנסה להתיידד עם אחרים אבל קשה לי לתקשר /:
זה סתם כי לאנשים אחרים משעמם והם כנראה בדיוק כמוך
תנסה לצאת מהמסכים וללכת למקומות, לצאת מהבית. גם לי הייתה תקופה כזאת. לוב יו❤
שואל השאלה:
אני יוצא מהבית עם חברים כמעט כל שבוע
אנונימי