9 תשובות
להבין שהטלפון ואפליקציות לא משתוות לקשרים אמיתיים.
גם אני ככה אחי
אנונימי
הכל טוב תכיר אנשים חדשים
גם אני ככה (:
שואל השאלה:
אני מכיר אנשים ותמיד אני שולח הודעה ראשון
אני מכיר אנשים ותמיד אני שולח הודעה ראשון
אנונימי
כן גם אני ככה... אני תמיד מנסה להתיידד עם אחרים אבל קשה לי לתקשר /:
זה סתם כי לאנשים אחרים משעמם והם כנראה בדיוק כמוך
תנסה לצאת מהמסכים וללכת למקומות, לצאת מהבית. גם לי הייתה תקופה כזאת. לוב יו❤
שואל השאלה:
אני יוצא מהבית עם חברים כמעט כל שבוע
אני יוצא מהבית עם חברים כמעט כל שבוע
אנונימי
באותו הנושא: