7 תשובות
כן קולה כן
מחכה למי שישלח לי הודעה?אין לי אף אחת לול
1. לא
2. כן
3. לפעמים
4. לפעמים
5. לא
לא כי אין מישהי כזאת
1. כן גם אני מחכה שהיא תשלח הודעה,
ומקווה שזאת היא ולא מישהו אחר.
2. זו הרגשה כל כך טובה לדעת שהיא מאושרת ממני.
3. כשזה מתפתח לזוגיות, אני כבר מדמיין מעבר.
4. כשאני רואה תמונות של זוגות שאני אוהב,
אני אעשה איתה את התמונות האלה
שיהיו לנו למזכרת.
5. כשזה בהתחלה לא, כי אנחנו נדבר הרבה
אבל אחר כך כשאני מתאהב בה, אני לא שולט על זה והיא כל רגע במחשבות שלי.
6. כן.
חפרתי חחח
אני יכול לענות על זה כאילו יש לי קראש(לא באמת יש לי קראש)

1.כן
2.כן
3.כן
4.כן
5.כן
6.לא
1. לא
2. כן
3. לפעמים
4. לפעמים
5. לא