2 תשובות
אין כמו לשבת בבית לקפוא מקור, להתאבל על זה שעוד לא סידרנו חורף-קיץ בארון, ולהיבהל כל חצי דקה מהרעמים.. שבת שלום.

רק זכרונות מתוקים של עבר נגיעות קטנות של אושר שהיו עוד לפני שנגמר.. שבת שלום צדיקים

יש דברים שאי אפשר לומר במילים...
שבת מבורכת שתהיה לנו...

כשאתה מדבר אליי מאבדת את כול הפחדים שלי... שבתשלום

הסיבה היחידה שאני מאמינה באהבה עיוורת, היא שאני אוהבת את בורא עולם גם מבלי לראות אותו...
שתהיה שבת שלום ומבורכת, עם רק בשורות טובות בע"ה
שואל השאלה:
עוד?
אנונימית