25 תשובות
שואל השאלה:
.
אנונימי
מומלץ לא לגעת ולשמור על ההגיינה במקום, "פיצוץ" של הפצעון עלול לגרום לצלקות וזיהומים.

רק אגיד שאני "פוצצתי" פצעונים בעבר ואם מסתכלים מקרוב אפשר לראות את הצלקות שהם השאירו.

את האמת שצריך להתאמץ בשביל לראות אותן, אבל זה משתנה מאדם לאדם.
לא חושב שכדאי לך לקחת סיכון.
מה שהיא אמרה
תפוצצי אותו או תחכי שהוא יתייבש ויתקלף כדאי לך לשים עליו משחת שיניים
אני אישית יוצא לי פעם ב.. בתקופת מחזור בעיקר.
אני מפוצצת אותם ומוציאה את המוגלה(אם יש נקודה לבנה בפנים זה מוגלה וצריך להוציא אותה.) ואחכ אני שמה משחת שיניים- נקודתית על הפצעון- ומחכה שהיא תתייבש כשהמשחה מתייבשת אני מנקה אותה והפצע מתייבש, אחרי יום יומים זה עובר .
בדרכ כדאי לפוצץ חצ'קונים אחרי מקלחת כי אז העור נקי ורך.
יש כאלה שממליצים לא לגעת עד שזה עובר, אותי אישית זה מגעיל החצ'קון על הפנים שלי ולכן אני מפוצצת בכל זאת.. אם אתה לא רוצה סימנים (למרות שאני אכ שמה לב שיש לי כאלה) תתחשב בזה שהדרך שאני עושה עלולה להשאיר סימנים. שוב.. אני לא שמה לב לסימנים עלי.
שואל השאלה:
שמתי אלכוג'ל לחיטוי זה סבבה ?
ואני בן ימלאווחים
אנונימי
לא ניראלי שזה סבבה..
אין לך משחת שיניים ומים בברז?
לא לפוצץ אם יש לך משחה תשים אם לא פשוט תשמור על המקום נקי ואל תגע בו ויומיים שלושה זה אמור להיעלם
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני מצחצח עם מי מלח ושותה מהבור שליד הכפר
אנונימי
אלכוג'ל?!??? את רצינית????
אמלה מה
אני כמעט מרחמת עליך
אלכוג'ל יש לך ומשחת שיניים אין לך?
שואל השאלה:
אני בןןןן וכן מה הבעיה יש בזה אלכוהול שמייבש וזה הורג חיידקים תעשי אחד פלוס אחד
אנונימי
שואל השאלה:
אה זה מהאלכוג'ל החינם הזה בעזראילי גנבתי קצת
אנונימי
אתה חתיכת משוגע זה לא טוב
אני בוכהה ממךך אלוהיםם
חחחחחח
ממתי אלכוג'ל מייבש? הוא מחטא. הוא לא מייבש.... לא לדעתי
שואל השאלה:
האלכוהול מייבש רראערר
אנונימי
רערר
רעארר אתה ממשש טיפש לא שמים אלוכגל על חצקון
שואל השאלה:
כןן יסקסיות תעשו גרררר
אנונימי
גרר אתה הזוי
בוא אליי לפיצה
שואל השאלה:
no junk no cap
אנונימי