9 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש ממש עצובה יותר מכול העצב שהיה כשהוא לא אהב אותי איך זה הגיוני?
אני ממש ממש עצובה יותר מכול העצב שהיה כשהוא לא אהב אותי איך זה הגיוני?
אנונימית
אולי קשה לך לעכל כנראה
כשמחכים למשהו כל כך הרבה לפעמים מתאכזבים כשזה מגיע מרוב הציפיות הבלתי אפשריות, או שסתם משהו העציב אותך
יש סיכוי שאת מבואסת שדווקא עכשיו זה קורה? זה הכי מובן אחותי...
איזה עירוני
אולי קשה לך עם זה שלקח לו המון זמן..
התרגשות
תהני :d
תהני :d
כנראה נפילת מתח :)
אולי מהתרגשות חחח ומזל טובב
באותו הנושא: