7 תשובות
גם אני כלכך מנסהה אבל לא מצליחה
תדברי איתם קצת בהתחלה שזה לא ימאס להם ויהיה כיף לדבר
שואל השאלה:
אממ על מה אני יכולה לדבר איתם? אפילו בתור התחלה
אממ על מה אני יכולה לדבר איתם? אפילו בתור התחלה
אנונימית
לנסות להתחבר (?)
ליצור אינטראקציה, ליזום, לדבר...
אנחנו לא כאלו קשים, אבל בהצלחה :)
ליצור אינטראקציה, ליזום, לדבר...
אנחנו לא כאלו קשים, אבל בהצלחה :)
^ ואיי סליחה אני לא יודע על מה אבל זה שאלה אחרת שאת יכולה לשאול
את יכולה לשאול מאיזה בית ספר הם הגיעו ולפתח משם שיחה, לדבר על הלימודים, על ההתחלה החדשה הזו כיתה ז, למצוא משהו משותף ומשם השיחה תזרום
פשוט באים ומתחילים לדבר איתם
תתחילי שיחה ממשהו שקשור לבית ספר או משהו משותף שיש לכם משם זה אמור להיות קל יותר
תתחילי שיחה ממשהו שקשור לבית ספר או משהו משותף שיש לכם משם זה אמור להיות קל יותר
באותו הנושא: