6 תשובות
זה ביב מה את מחפשת ללמוד אין לך מספיק מקצועות?
אני התחלתי ללמוד את שני אלו רק השנה ויש לנו 4 חודשים עד לבגרות
מאוד מתחשב מצדם אציין
מאוד מתחשב מצדם אציין
למדתי אזרחןת רק ביא וזה בקושי
כל בית ספר מחליט לאיזה כיתה לשים את הבגרויות כנראה שאצלכם החליטו לשים בשנה אחרת
תלוי בבחירה של בית הספר. גם אני לא למדתי ואני ניגשת לשתיהן כבגרויות חורף השנה (כיתה י''ב).
כנראה שאתם עושים בגרות ב יב אז תתחילו ללמוד אזרחות וספרות רק ב יא
באותו הנושא: