11 תשובות
אפרסקית
אין לי קראש אבל אם היה לי הייתי קוראת לו פנקייק
פרגית
צ'יפס
גזר, למה?
החלטתי לספר לאחת החברות הטובות שלי מי זה בתנאי כמובן שהיא מספרת לי את שלה... ואני והיא סיפרנו אחת לשניה ואז חשבנו: ממ צריך להמציא לכל אחד מהם שמות כדי שנוכל לדבר עליהם ולא ישימו לב
היא אמרה: תקראי לשלך גזר.
למה? מדברים על בנאדם שיער חום, עיניים חומות, שזוף. מי יחשוב שהוא ה"גזר"? *גאונות פשוט גאונות*
לכל המעוניינים קראנו לקראש שלה אבן
החלטתי לספר לאחת החברות הטובות שלי מי זה בתנאי כמובן שהיא מספרת לי את שלה... ואני והיא סיפרנו אחת לשניה ואז חשבנו: ממ צריך להמציא לכל אחד מהם שמות כדי שנוכל לדבר עליהם ולא ישימו לב
היא אמרה: תקראי לשלך גזר.
למה? מדברים על בנאדם שיער חום, עיניים חומות, שזוף. מי יחשוב שהוא ה"גזר"? *גאונות פשוט גאונות*
לכל המעוניינים קראנו לקראש שלה אבן
לא יודעת אמ אולי קטשופ חח
סטייק
חטיפ
אגסקסי
^^גאוני
אין לי קראש אבל הייתי קוראת לו או חטיף או עוגת שוקולד
באותו הנושא: