6 תשובות
כןן
אני לא אוהבת
מאוד, מעלה את הביטחון, מכירים אנשים חדשים, בריאות, נותן לך תחושה יותר טובה עם עצמך ושעשית משהו שימושי באותו יום, לדעתי משהו שאי אפשר להחליף.
באמת שכן
זה תלוי איך אני מתאמן אם אני ממש יוצא מאיזור הנוחות אז זה ממש כיף אבל יש פעמים שאני מרגיש שאני לא נתתי הכל וזה קצת מבאס
באותו הנושא: