3 תשובות
מוחקת לא, משביתה כן.
אם את מוחקת לצמיתות ונכנסת אליו אחרי פחות משבועיים זה נשאר, אם את משביתה אז זה נשאר אבל זה גורם לבעיות לפעמים ולי נגיד מחק תמונות וליקיים ולא הראה לי תגובות ועשה מלא בעיות.

אבל לא כדאי לך להשבית כי זה מטופש, מי שרוצה למחוק שימחק לגמרי וזהו ולא סתם ישבית כי זה לפעמים מחזיר את עצמו לבד וגורם למלא בעיות..
באותו הנושא: