התחברות
הרשמה
למה ליודניקים קוראים שישיסטים, לי"אלפניקים קוראים שביעיסטים וליודבטניקים קוראים שמיניסטים?
11 בספטמבר 2020, 18:20
שמיניסטים
שישסטים
שביעיסטים
3 תשובות
ככה?
M
Me, myself and I
לפי הגיל
בדרכ בכיתה י אתה בן 16
יא 17
יב 18
U
UNshine$
שואל השאלה:
אהה הבנתי
כן.
באותו הנושא:
מה אתם? זיינוקים, טרמחים, חמשושים, שישיסטים, שביעיסטים, שמיניסטים
למה קוראים לשישיסטים שישיסטים? אין היגיון בזה
למה לי"ב קוראים שמיניסטים, לי"א שביעיסטים ולי' שישיסטים? לט' קוראים חמישיסטים?
איך קוראים לכיתות ח' בשיטת ה"חמשושים שישיסטים שביעיסטים שמיניסטים"?
למה לשישיסט קוראים שישיסט?
למה תלמידי יב נקראים שמיניסטים ותלמידי יא שביעיסטים ותלמידי י שישיסטים וכן הלאה?
אני עולה שנה הבאה לתיכון באמת בתיכון כולם מדברים אחד עם השני? כאילו שביעיסטים עם שישיסטים, שישיסטים עם שמיניסטים וכו..
היי, מה זה אומר "שביעיסטים" "שישיסטים" "שמיניסטים"? תודה.
מי מזדהים יותר? שביעיסטים או שישיסטים?
מה זה חמשושים שישיסטים שביעיסטים ושמיניסטים? למה קוראים לזה ככה?
נכון יש חמשושים/שישיסטים/שביעסטים/שמיניסטים... אז איך קוראים לאלה מכיתה ח' ?