6 תשובות
זה לא היה מוריד לי, להפך, זה אומר שהיא יותר מתפקסת על הקשר שלה איתך, אבל מה שתרצה
Kir
אני מבינה מאיפה זה הגיע שזה הוריד לך ממנה, אבל קח את זה למובן אחר שהיא מכבדת אותך ולא מדברת אם עוד בנים (ובתור בחורה אומרת לך שאם מישהי מדברת עם כמה במקביל ואחד מהם שואלת אותה אם הוא היחיד שהיא מדברת איתו מין הסתם שתגיד כן..)
לי זה לא היה מוריד, להפך.
למה זה הוריד לך?
שואל השאלה:
מרגיש לי אובססיבי^
אנונימי
אובססיבי?
דווקא לא, אולי אין לה עם מי לדבר חוץ ממך
אני חושב שזה אומר משהו על ההערכה העצמית שלך, כי למעשה אתה אומר שהבטחון העצמי שלך מבוסס על כמה האנשים סביבך "מקובלים".
אם אתה עם מספיק בטחון עצמי, היית בוחן אותה לפי מי שהיא, ולא לפי עם כמה בנים היא בקשר.
יכול להיות שהיא קצת ביישנית, יכול להיות שהיא מתקשה לתת אמון, יכול להיות שלא רבים מוצאים חן בעיניה.
אני לא כ"כ מבין מה אובססיבי בה, אבל חבל שאתה לא מצליח לראות אותה בלי לבצע השוואות כדי להרגיש שהשגת מישהי.
לרטב כשמישהו או מישהי מאבדים עניין במישהו שרוצה אותם ולא מישהו אחר, זה אומר שהם לא מרגישים מספיק אטרקטיביים בעצמם ולכם מתקשים שמישהו לא יגלה עניין באחרים מלבדם.
יכול להיות שההפסד כולו שלך.