7 תשובות
לדעתי יש הבדל. "חיים שלי" זה כאילו כל החיים מישהו שאתה לא יכול בלעדיו שמדבר בעיקר על האופי, אבל "יפה שלי" זה יותר להגיד לה שהיא יפה שמדבר על החיצוניות שלה
אנונימית
חיים שלי זה יותר יפה שלי זה לידידה
לדעתי שום הבדל
אותה משמעות מבחינתי
אני רואה ביפה שלי משהו יותר אישי ויפה ואפילו רומנטי אם זה נעשה לבן/בת הזוג שלך.
חיים שלי זה ערסי כזה, זה אני רואה את זה בעיניי בעל משמעות פחותה מאשר יפה שלי.
אותה משמעות, אבל מבחינתי "חיים שלי" זה משפט של ערסים ו"יפה שלי" זה לא
תלוי מי אומר את זה למי