11 תשובות
אחי הכל יהיה בסדר ,טבעי שבני זוג נפרדים וזה בטח נראה כמו סוף העולם אבל יום אחד תיזכר ביום הזה שהרגשת רע ותבין שהכל לטובה
אל תדאג, כל אחד עובר פרידות בחיים, אתה תעבור את זה :)
יהיה טוב, אל תרדוף אחרי זה...
בסוף הכל יסתדר... אתה תמצא מישהי הרבה יותר טובה
לא נורא היה בסדר
תאמין לי אתה תמצא אחת יותר טובה
שתאהב אותה יותר
פרידה זה דבר קשה וכואב, קח לעצמך את הכמה ימים להיות עצוב, תן לעצמך לשחרר קצת, אחרי זה לאט לאט אתה תרגיש יותר טוב עם הזמן
אם נפרדתם זה כי זה היה צריך לקרות וזה עדיף
אני יודעת שזה קשה אני באמת מבינה הכי בעולם אבל אל תשכח את סיבת הפרידה.כי כנראה זה היה צריך להיגמר..גם אני יצאתי מקשר בדיוק כזה ובין לי הרבה רגעי חרטה שאמרתי אולי אני אשלח לו הודעה ואז אמרתי לעצמי שנפרדנו וזה נגמר אם כמה שקשה להבין את זה ואני מבטיחה לך שאתה תמצא את האחת שלך והיא תהיה מדהימה❤
אתם מדברים כאילו אתם יודעים מהי סיבת הפרידה
"מגיע לך מישהי פשוט יותר טובה "
אנונימית
אני לגמרי מבינה אותך תאמין לי..
גם אני אחרי פרידה של 3 שנים וכן בהתחלה זה כואב ועולים לפעמים זכרונות ורגעים קטנים..
אבל בסופו של דבר חייבים להמשיך הלאה חייבים להמשיך להיות חזקים ולצפות שמשהו יותר טוב יקרה ..
למשל אני ציפתי ואמרתי הלך הנסיך יבוא המלך ובאמת הכרתי מישהו טוב בלי עין הרע ואני הכי מאושרת שיש בעולם!!
וכל אחד מאיתנו צריך לדעת שברגע שנסגרת דלת נפתחת דלת חדשה יותר טובה מזאת שהייתה לפנייה.

נ.ב
בכל מקרה אם תצתרך עזרה או לפרוק אני פה להכל תמיד ❤
עוד מישהו..
לאן מופנת כוונתך?
אחרי כמה זמן נפרדתם?