5 תשובות
נראה לי היא דיברה על האווטאר בפייסבוק חח :)
חושבת שזה מדהים שעוד אנשים נחשפים לסדרה שיהנו
לא יודעת מה אני חושבת על זה, ראיתי את זה לפני איזה 100 שנה. וזה מוזר שפתאום כולם נזכרים בה
אני חושבת שזה מוזר שפתאום זה נהיה טרנד
כלום. שיהנו. זאת באמת סדרת איכות