5 תשובות
המדינה עם הכי הרבה אנשים לבנים היא ארצות הברית והמדינה עם הכי הרבה שחורים היא ניגריה
סודן שחורים רוסיה לבנים
שואל השאלה:
^^ אני מדבר על הצבע האור באילו מדינות אפשר למצוא את הקיצון לשני הצדדים לא על אוכלוסיה
^^ אני מדבר על הצבע האור באילו מדינות אפשר למצוא את הקיצון לשני הצדדים לא על אוכלוסיה
אנונימי
הכי לבנים כנראה רוסים והכי שחורים אני מתארת לעצמי שאיפשהו באפריקה, אולי סודאן.
אה אוקיי. ניגריה עדיין אחת התשובות. בקשר ללבנים אז פולין. 97% מפולין פולנים אתנים והשאר אוקראינים ואירופאים אחרים. יש שם ממש כלום שחורים
באותו הנושא: