7 תשובות
זה בסדר. אני קיבלתי בכיתה ט. באיזה גיל אמא שלך קיבלה?
שואל השאלה:
^^ כיתה ט
^^ כיתה ט
אנונימית
לא נורא, אמא שלי גם קיבלה מחזור מאוחר. ותאמיני לי שהכאב והאי נוחות ממש לא שווים להיות חלק באיזו שיחה
אז גם את תקבלי בכיתה ט.
נורמלי
כע זה נורמלי
נורמאלי
באותו הנושא: