5 תשובות
ירדתי 5 קילו, אבל אחכ העלתי הכל ישר אז תחליטי לבד אם זה שווה את זה
אנונימית
אני מאמין שהוא יתעלף
ישלי חברה שעשתה את זה לקח לה שנה וחצי להתאושש לא ממליץ זה יכול להרוג
לא הרבה כי שתחליתי לאכול הגוף שלך יעלה הרבה יותר מהר.
בכללית אל תעשי את זה לעצמך עדיף שתאכלי אין לך סיבה לא לאכול מחלת אכילה זה דבר נוראי
לא כדי כי זה יכול לפתח בעיית אכילה.
וגם את.ה תרד ממש קצת