6 תשובות
האמת לא יודעת זה אוטומטי
גם כשבת מעצנת אותי אני קוראת לה אחותי
לא אמרתי אף פעם אחי לגבר ואני שונאת שבנות עושות את זה
זה לא משהו שבנות אומרות כשהן כועסות..
(אני לא אומרת, ואף פעם לא יצא לי לשמוע)
אני לא אישה אני לא יודע
זה עניין מסובך
אני אף פעם לא קוראת לאף אחד אחי/אחותי.