9 תשובות
ממש יפה שאת רוצה לעשות זאת, בהצלחה
אין לי מושג מה התהליך
אין לי מושג מה התהליך
אני חושב שקודם אנחנו צריכים לעבור את 2020 לפני שנחשוב על העתיד
את מושלמת
שואל השאלה:
יש יתומים בישראל, אבל העוני פה והעוני שם זה לא אותו הדבר..
ומעניין לי את הזרת שהוא יהיה כושי מה זה משנה לי?
יש יתומים בישראל, אבל העוני פה והעוני שם זה לא אותו הדבר..
ומעניין לי את הזרת שהוא יהיה כושי מה זה משנה לי?
אנונימית
עניי עירך קודמים. אמצי ילד ישראלי בן 10 או בן 12, זה עדיף. ליתומים בגיל הזה הרבה יותר קשה למצוא משפחה, כי כולם רוצים ילדים קטנים - ועדיף תינוקות. אימוץ ילד שנחשב ל"גדול" זו גדולה אמיתית.
שואל השאלה:
אני לא חשבתי על גיל ככ ותאמת, זה כם לא משנה לי אבל אני יודעת שתינוק זה לא יהיה..
אני לא חשבתי על גיל ככ ותאמת, זה כם לא משנה לי אבל אני יודעת שתינוק זה לא יהיה..
אנונימית
אז למה באמת לא לאמץ יתום ישראלי? את חושבת שילד ישראלי לא כמה לאהבה הורית?
שואל השאלה:
חס וחלילה ממש לא
אני לא יודעת למה, כבר שנים אני חושבת על זה.. לטוס לשם לאיזה 4 חודשים ולעזור שם ולטפל בילדים חולים ולהיות איתם ופשוט לחזור עם אחד הביתה. זה לא שאני חושבת שלילדים מישראל לא מגיע להיות מאומצים וגם לא תהיה לי בעיה לאמץ ילד ישראלי או מכל מקום אחר בעולם זה ככ לא משנה. זה פשוט דבר שאני כבר שנים חושבת עליו זה הכל
חס וחלילה ממש לא
אני לא יודעת למה, כבר שנים אני חושבת על זה.. לטוס לשם לאיזה 4 חודשים ולעזור שם ולטפל בילדים חולים ולהיות איתם ופשוט לחזור עם אחד הביתה. זה לא שאני חושבת שלילדים מישראל לא מגיע להיות מאומצים וגם לא תהיה לי בעיה לאמץ ילד ישראלי או מכל מקום אחר בעולם זה ככ לא משנה. זה פשוט דבר שאני כבר שנים חושבת עליו זה הכל
אנונימית
את יכולה להיות שם ולעזור, אני בטוחה שתתקבלי שם בברכה רבה ובשמחה גדולה. ואז לחזור לישראל ולאמץ כאן.
את יודעת, זה לא כל כך פשוט לאמץ ילד ממדינה אחרת. יהיה לו מאוד קשה להתאקלם במקום זר, עם שפה ותרבות שונים לחלוטין ואפילו מזג אויר אחר. ורק אדם אחד שהוא מכיר. ממש מפחיד.
את יודעת, זה לא כל כך פשוט לאמץ ילד ממדינה אחרת. יהיה לו מאוד קשה להתאקלם במקום זר, עם שפה ותרבות שונים לחלוטין ואפילו מזג אויר אחר. ורק אדם אחד שהוא מכיר. ממש מפחיד.
באותו הנושא: