6 תשובות
זה מוזר.
לא מבין את זה.
אני בכלל לא הבנתי מה זה סימפ
^
מישהו שמוריד מעצמו כדי לעלות לבנות שלא שמות עליו.

בערך
טרנד של ילדים בני 13. הטרנד הכי טיפשי וקרינג'י שיש והם עוד חושבים שזה מגניב. תני להם להתבגר, עוד 4 שנים יבינו כמה מביכים הם היו. (כמו כולם בגיל הזה)
סימפ זה כינוי 'גנאי' לגבר שיעשה הכל כדי שאישה תחבב אותו/תצא איתו/משהו בסגנון.

בנוגע לשאלה, תאמת שגם אני לא מבינה את זה... כאילו אסור לגברים להיות נחמדים.
כי הומור ציני גבוה ומעצבן שכיף לדחוף אותו לכל מקום
_./