5 תשובות
גוו אנונימית גוו אנונימית!
תעשי שיעורים או שהגמל המנשנש יוכל אותך
שואל השאלה:
אם אני לא משלימה אני לא נפגשת עם חברים אבל הגעתי למצב שאין לי בעיה לא להפגש עם חברים כל עוד אני לא משלימה
אנונימית
תשלים שיעורים.. חח פשוט תגמרי עם זה ואז תוכלי להתפנות לדברים שאת אוהבת!
תעשי כבר את השיעורים המסכנים האלה!
בשביל מה את דוחה אותם? בשביל שתכעסי על עצמך אחר כך?
תגמרי ותרגישי טוב עם עצמך!
נו!
אני מחכה.
תעשי שיעורים, את תרגישי טוב עם עצמך ושעושים שיעורים יש כמו שקט נפשי.. אתם לא יכולים להתכחש, את תתקדמי בשיעורים, תשימי עם הכיתה, אמא שלך תתגאה בך!