11 תשובות
שואל השאלה:
מה-
מה-
זאת לא אמורה להיות שאלה, אתם לא אמורים להביא כלבה בכלל הביתה אם היא לא בבית, זאת התעללות פשוט...
שואל השאלה:
מה התעללות פה- זה שהיא נמצאת בחצר שלנו לא אומר שאנחנו מזניחים אותה
איך בדיוק התעללנו בה
מה התעללות פה- זה שהיא נמצאת בחצר שלנו לא אומר שאנחנו מזניחים אותה
איך בדיוק התעללנו בה
כלבים אמורים להיות בבית, עם המשפחה, לא בחום בחוץ לבד, אני מניח שאתם לא בחוץ רוב הזמן, ככה שהיא נשארת לבד המון, היא חלק מהמשפחה והיא אמורה להיות בבית... ומה אם יבוא חתול או חרק יעקוץ אותה? זה פשוט חוסר אחריות ולא בסדר כי היא אמורה להיות איתכם, לא לבד בחוץ בחום.
שואל השאלה:
אתה יודע בכלל איך אנחנו מטפלים בה? אין לך שום זכות להיתערב בזה אפילו וזה לא עניינך
ותאמין לי שיש לה הרבה יחס והיא מסתדרת כמו שהיא מסתדרת בבית
ואיזה חרק מסכן שיעקוץ אותה או קצת חום לא אמור להתעלל בה והיא יודעת להסתדר עם זה
אין לך זכות אפילו לשפוט את איך שאנחנו מטפלים בה.
אתה יודע בכלל איך אנחנו מטפלים בה? אין לך שום זכות להיתערב בזה אפילו וזה לא עניינך
ותאמין לי שיש לה הרבה יחס והיא מסתדרת כמו שהיא מסתדרת בבית
ואיזה חרק מסכן שיעקוץ אותה או קצת חום לא אמור להתעלל בה והיא יודעת להסתדר עם זה
אין לך זכות אפילו לשפוט את איך שאנחנו מטפלים בה.
למה לא? כמו שאם הייתה אומרים שאתם שמים אותה כל היום בכלוב הייתי אומר שזה לא בסדר, וכמו שאם הייתם משתמשים בקולר חשמל או קולר חנק הייתי אומר שזה לא בסדר. אתם צריכים להפסיק, אני מרחם על הכלבה שלכם יותר מאשר שאני מרחם על הרגשות שלך שלא תיפגע
שואל השאלה:
אתה משווה בין לשים כלבה בחצר גדול בין לשים כלבה בכלוב
אין עם מי לדבר.. עזוב
אתה משווה בין לשים כלבה בחצר גדול בין לשים כלבה בכלוב
אין עם מי לדבר.. עזוב
לא, אני משווה בין שני דברים שהם רעים לעשות לכלב. כלבים הם חיה חברותית, לשים אותם לבד כל היום לבד, זה לא בסדר.
שואל השאלה:
עזוב אין מי לדבר אתה פשוט שופט את איך שאנחנו מטפלים בה..
עזוב אין מי לדבר אתה פשוט שופט את איך שאנחנו מטפלים בה..
לא, יכול להיות שאתם מטפלים בה מדהים, אבל אני ממש מתנגד לרעיון של לשים כלב בגינה כל חיו, זה כלב והוא חלק מהמשפחה והוא צריך להיות עם המשפחה בבית. אני חושב שמחובתכם להכניס אותה לבית, זה חלק מגידול כלב
שואל השאלה:
באסה כי זה לא לכולם זה מתאים
באסה כי זה לא לכולם זה מתאים
באותו הנושא: