3 תשובות
היי מה נשמע? בא לך להכיר? אני _____ מהכיתה. משהו פשוט, לא חייב לשבור תראש על זה
חחח אני פעם אחת שעברתי לבית ספר אחר אז ביום הראשון הייתי חייבת להכיר מישהי וראיתי אחת שניראתה לי קצת מוכרת וקצת דיברתי איתה והיא נראתה לי חמודה, אז אחרי כמה ימים שאלתי אותה אם היא יכולה לשלוח לי תמונה של מה שעשינו בכיתה ואז היא שלחה לי, ויום אחרי דיברנו והיום אנחנו החברות הכי טובות ^_^
אנונימית
אני שהכרתי את החברה הכי טובה שלי אז בהתחלה סתם זרקתי לה משפטים על מה שהיא אמרה ואז התפתח שיחה ואז דיברנו בוואצפ והיום אנחנו החברות הכי טובות.