2 תשובות
תנסי לדבר איתן ולהגיד להן את מה שאת מרגישה או פשוט בכל זאת להתחבר לשאר האנשים
שואל השאלה:
אבל זה לא כזה פשוט אני באותה כיתה והתחברתי כבר עם מי שיכולתי ואין עוד דרך להכיר כל כך אנשים
אנונימית