2 תשובות
תנסי לדבר איתן ולהגיד להן את מה שאת מרגישה או פשוט בכל זאת להתחבר לשאר האנשים
שואל השאלה:
אבל זה לא כזה פשוט אני באותה כיתה והתחברתי כבר עם מי שיכולתי ואין עוד דרך להכיר כל כך אנשים
אבל זה לא כזה פשוט אני באותה כיתה והתחברתי כבר עם מי שיכולתי ואין עוד דרך להכיר כל כך אנשים
אנונימית
באותו הנושא: