4 תשובות
לא
xm1
חחח לכולן יש . לחברות שלי היה כמה שערות לבנות בגיל 15 ...שטויות
זה נורמלי לגמרי
לא
גם לי היה
לכולם יש
אם דואגים לשיער לכל מה שצריך אז אפילו אם הוא מלבין, השיער יכול להיראות מצוין. כדאי להשתמש בשמפו בלי מלחים, מסיכה או מרכך בלי מלחים וגם סרום לשיער. מומלץ של קווה קווה. הכרתי פעם מישהי שעושה ככה והיא בערך בת 60 ויש לה את השיער הכי יפה שראיתי בחיים