2 תשובות
כשאנחנו אוכלים, האוכל מתפרק בשתי דרכים, ואחת הדרכים היא בעזרת פירוק כימי. החומצאות בקיבה מפרקות את המזון, למשל.
או כשאנחנו עושים ספורט, השרירים מתכווצים ומתרפים ומתבצע תהליך נשימה תאית שהוא תהליך כימי, ולאנרגיה שנוצרת בזמן התהליל הספורטיבי קוראים לםעמים גם אנרגיה כימית.
או כשאנחנו עושים ספורט, השרירים מתכווצים ומתרפים ומתבצע תהליך נשימה תאית שהוא תהליך כימי, ולאנרגיה שנוצרת בזמן התהליל הספורטיבי קוראים לםעמים גם אנרגיה כימית.
להרכיב שמפו או תרופות זה קשור לכימיה, נראה לי