4 תשובות
תרוצי 3 קמ(+) כל פעם במהירות מקסימום את יכולה בלי לעצור
ולאט לאט את תגיעי ל14 דק
זה יוצא בערך מהירות 12 קמש זה אפשרי בהחלט
ולאט לאט את תגיעי ל14 דק
זה יוצא בערך מהירות 12 קמש זה אפשרי בהחלט
כן תתחילי ממרחקים קצרים מכמה שאת יכולה ואז תעלי. כי אם תעשי מה שאת לא יכולה הגוף שלך ישחק ויכאב לך וזה סתם לא עדיף לך
אם את יכולה לרוץ 3 קמ בקלות תתחילי ב3 קמ ולאט לאט תעלי את המהירות.
אם את לא יכולה 3 קמ אז תתחילי במרחקים קצרים ולאט לאט תגדילי את המרחק.
אם את לא יכולה 3 קמ אז תתחילי במרחקים קצרים ולאט לאט תגדילי את המרחק.
אל תרוצי רק 3 קמ כמה פעמים בשבוע, תשלבי אימוני אינטרוולים, הם משפרים סיבולת לב ריאה הרבה יותר טוב מסתם לרוץ
באותו הנושא: