6 תשובות
שואל השאלה:
אני גם רואה מלא סרטים באנגלית ושום דבר לא נקלט לול
אנונימית
לא..
גם אני לומדת אנגלית משירים, זה עוזר מאוד.
אני פשוט עושה מילים לשיר באנגלית ומתחילה לקרוא את זה בלי המנגינה וכ'ו ואז שקלטתי אני שרה עם המנגינה וכולי.
בהצלחה..:)
לי כן. בת כמה את? מכיתה ד' עד כיתה ח' כל מילה שאת לומדת נשארת לך במוח. ממש קשה ללמוד אחרי זה.
שואל השאלה:
^16 וחצי ,וכן את צודקת ששומעים מילים בערך מגיל קטן זה נשאר במוח פשוט .ויש מילים.
אנונימית
אני שמה שירים כל הזמן. אבל אני לומדת יותר מסדרות וסרטים באנגלית.
שואל השאלה:
חחח הבאת לי רעיון לצעוק את השיר ולדעת את המילים . תודה ❤
אנונימית