4 תשובות
סיכון לחלות בקורונה
להגיד שאת לא מרגישה טוב וכואב לך הגרון
תגידי שכאבה לך הבטן מאד,שיבינו מזה מה שרוצים.
שאת צריכה להיכנס לבידוד אבל עדיין לא בטוח ומשרד הבריאות יביאו לך תשובה בהמשך היום
-);