5 תשובות
יש מדריך רשמי לאנדרואיד שיצרו אני אצרף קישור.
יש בו שלבים ברורים מאוד על איך להוריד את התוכנות המתאימות ואיך ולהכין דברים בסיסיים
שואל השאלה:
כן ראיתי את זה.. חשבתי על משהו כמו wix או webflow כדיי להכין את האפליקציה.. זה שווה את זה?
אנונימי
ממה שאני יודע wix זה לבניית אתרים אבל אתה יכול לפתוח את האתר בטלפון אז זה נשמע בסדר
הבעיה היא שזה לא נותן לך אפשרות לתכנת, זה פשוט לגרור ולשים דברים,
אם זה מה שאתה מתעניין בו אז בשמחה, לך על זה
שואל השאלה:
בעיקרון אני רוצה משהו בסיגנון ליצירת אפליקציות
אנונימי
תאמת נראה לי יש להם גם תמיכה באפליקציות תראה פה