4 תשובות
אנשים אוהבים להרגיש "מקובלים" עם כל הלייקים וכל זה, הם אוהבים להרגיש במרכז העניינים להיות חלק מ. אנשים הם חייה חברתית לכן הרצון להיות באמצע כל כך חזק. ובמיוחד גם לתקשר עם כולם.
ההודעות בעיקר! שמעבירים לאנשים תזמן וזה אתר מאוד חברותי!
אנשים אוהבים לפרסם ולקבל לייקים ומחמאות, וגם כדי להשיג המון חברים
האמת אני אישית לא מתלהב מהפייסבוק, בסך הכל מה שכל כך טוב בו זה היכולת לתקשר עם אנשים שאתה מכיר בצ'אט בשניות, כי כמעט כולם נמצאים שם.

יש גם את התופעה של הלייקים, אנשים אוהבים להיות "נערצים" ולקבל הרבה לייקים.
באותו הנושא: