8 תשובות
הכי טובה נראלי הבת מצווה שלי לא זכור לי איזה רגע אושר בחיים שלי גדול ככ
הכי פחות טובה הפגישה האחרונה עם אבא שלי
הטיסה הראשונה שלי וכשאימצתי את כל החיות שלי
שואל השאלה:
^ החוויה הפחות טובה היא שאימצת את כל החיות שלך? דרך אגב, איזה חיות יש לך אם אפשר לשאול? :)
אנונימית
שואל השאלה:
ואיימי^
מצטערת על מה שקרה לך :(
אנונימית
אה לא שתיהן חוויות טובות ויש לי אממ הרבה 8 חיות
הכי טובה זה שאכלתי מוסקה אצל ריבקין והכי רעה שראיתי את המנהל שלי מקיא
שואל השאלה:
^^ וואו.
מצטערת על כל מה שקרה לך בחלק של הרע, את באמת מדהימה שהצלחתי לעבור את כל זה.
אנונימית
באופן אירוני הכי טובה השיחה והחיבוקים והצחוק בלילה עם האקס שלי והכי פחות טוב הפרידה ממנו