5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך את קוראים לזה הכי טוב
אני לא יודעת איך את קוראים לזה הכי טוב
אנונימית
הם כנראה באמת מנסים, לי קנו מחשב אבל בסוף הוא אפילו לא אצלי הוא אצל אמא שלי כל הזמן כי היא צריכה אותו לעבודה וגם לא קונים לי טלפון חדש כי אין מספיק כסף, ואני לא כועסת כי עכשיו מאוד קשה זאת תקופה קשה אני מציעה לך לתת להם עוד זמן להתארגן על הכסף ובנתיים תשתמשי בטלפון זה ממש לא נורא לדעתי זה אפילו יותר נח
שואל השאלה:
אבל לי זה כן קשה להיות עם טלפון ופעם לא הייתי מתלוננת אבל זה כבר משהו שמתמשך למרות שהן אמרו שהם יעזרו לי עם זה אז כן זה מעצבן
אבל לי זה כן קשה להיות עם טלפון ופעם לא הייתי מתלוננת אבל זה כבר משהו שמתמשך למרות שהן אמרו שהם יעזרו לי עם זה אז כן זה מעצבן
אנונימית
החיים בזבל שאי ברכה
את חייבת להבין אותם...הם מנסים לעשות את הכי טוב בשבילך שהם יכולים
באותו הנושא: