7 תשובות
עדיף שתלכי ברגל...
לכי ברגל לדעתי.
לכי ברגל
אני יודעת שאם אני הייתי האמא במצב הזה וחברה של הבן שלי היתה מבקשת ממני לבוא להסיע אותה אליו כשזאת נסיעה של 4 דקות הייתי חושבת שהיא עצלנית
שואל השאלה:
אז אתם חושבים שלא לגיטימי לבקש?
אנונימית
שואל השאלה:
נקודה טובה^
זה פשוט כי חם בחוץ, וזה הליכה של 20 דקות כזה, אבל את צודקת
אנונימית
עדיף לך ללכת ברגל