6 תשובות
הייתי אבל אני לא יכול
אנונימי
אני מכירה אנשים שכל כך רוצים לשמור שבת, ומקנאים באלה ששומרים עם כל הרוגע, הארוחות, ההתנקות של הנפש... אבל מפחדים שלא יצליחו, ואני אומרת מכל הלב, מי שמזדהה עם המצב הזה, תנסו. אל תפחדו, גם אם תפלו לטלפון או לנסיעה, לפחות הרווחתם חצי שבת! עד שתצליחו ותקבלו רוגע למשך השבוע
שמרתי שב כל החיים שלי עד השנה האחרונה, ואני יכולה לומר בוודאות שלשמור שבת זה סתם בזבוז של זמן