3 תשובות
זה בסדר לא לקבל סליחה ולסלוח למי שפגע בך.
בין אם הוא בן משפחה או אפילו איש זר.
לדעתי תנסה לשבת עם אמא שלך לשיחה אחת ולדבר איתה על המצב ובאמת להסביר לה.
מהתחלה ומההפרעות אכילה.
היא תבין שזה לא בסדר ולהבא תדע לשים לב יותר.
ואתה, לפעמים דברים קורים בלהט הרגע והיא לא שמה לב
אולי היא פשוט לא רצתה שיגמר והייתה עצבנית.
שבו ותדברו על זה
בין אם הוא בן משפחה או אפילו איש זר.
לדעתי תנסה לשבת עם אמא שלך לשיחה אחת ולדבר איתה על המצב ובאמת להסביר לה.
מהתחלה ומההפרעות אכילה.
היא תבין שזה לא בסדר ולהבא תדע לשים לב יותר.
ואתה, לפעמים דברים קורים בלהט הרגע והיא לא שמה לב
אולי היא פשוט לא רצתה שיגמר והייתה עצבנית.
שבו ותדברו על זה
וואי נמאס מאנשים כאלה
גם לי הייתה הפרעת אכילה וגם ההורים שלי עושים לי את זה ואז אני לא אוכל או שאני לוקח אוכל ובורח לחדר
זה לא לגיטימי מה שהיא עשתה
מותר לך לא לסלוח לה
אתה לא צריך לקבל את הסליחה שלה
גם לי הייתה הפרעת אכילה וגם ההורים שלי עושים לי את זה ואז אני לא אוכל או שאני לוקח אוכל ובורח לחדר
זה לא לגיטימי מה שהיא עשתה
מותר לך לא לסלוח לה
אתה לא צריך לקבל את הסליחה שלה
אנונימי
אני כל כך מצטערת בשבילך ומבינה אותך..
אני חושבת שאם כבר התחלתם את הריב הזה כבר תוציא הכל, תגיד לה כמה שזה לא בסדר שהיא ככה נטפלת אלייך ומאשימה אותך בכל דבר. ואני לגמרי חושבת שזה בסדר שלא תסלח לה לפחות בינתיים, זה ממש פוגע שדברים כאלו באים מההורים. תקח את הזמן שלך
אני חושבת שאם כבר התחלתם את הריב הזה כבר תוציא הכל, תגיד לה כמה שזה לא בסדר שהיא ככה נטפלת אלייך ומאשימה אותך בכל דבר. ואני לגמרי חושבת שזה בסדר שלא תסלח לה לפחות בינתיים, זה ממש פוגע שדברים כאלו באים מההורים. תקח את הזמן שלך
אנונימית
באותו הנושא: