התחברות
הרשמה
בסגר יש אוטובוסים? אני זוכרת שבסגר הקודם היה
14 בספטמבר 2020, 22:55
קורונה
הסגר
ישראל
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
בסגר מלא יהיו אוטובוסים?
יהיו אוטובוסים בסגר?
למה לא עושים סגר?!!? אני לא מבינה, אנחנו כרגע במצב של סגר חלקי אז למה לא לגמור עם הקורונה הזאת בסגר?!
במהלך הסגר יהיו אוטובוסים או רכבות?
לא הבנתי יש הסגר או אין הסגר ?
אוטובוסים עובדים בסגר לילי?
מה ההבדל בין הסגר שהיה עד עכשיו לסגר שהכריזו עליו לפני?
בזמן הסגר לא יהיו בכלל אוטובוסים?
יש אוטובוסים בסגר?
אתם חושבים שיהיה הסגר מלא?אם יהיה הסגר מלאה כולנו נצטרך להיות בבית 14 ימים?
יש ערים שאין בהם הסגר או שזה סגר כללי לכל המדינה ?