5 תשובות
כלום.
אני לא מנסה להעביר את העצב, אין לי למה. עצב זה טוב לפעמים. אני אוהב לשמוע שירים עם העצב
אנונימי
הכלבה שלי, לשיר, סדרות מצחיקות שאני אוהבת, סרטוני יוטיוב מצחיקים
לבכות עד שאני נרדמת
אנונימית
שירים וחברה
מוזיקה נוסטלגית
או שלא זה עושה אותי יותר עצובה