4 תשובות
ילדי טיקטוק
בטח מישהו בטיקטוק
מעולם לא שמעתי על no simp september, אז אין לי מושג. אבל כנראה שמישהו רדץנדומלי, או קבוצת חברים, באינטרנט (ספציפית רדיט)
הבויז
אנונימי
באותו הנושא: