4 תשובות
ילדי טיקטוק
בטח מישהו בטיקטוק
מעולם לא שמעתי על no simp september, אז אין לי מושג. אבל כנראה שמישהו רדץנדומלי, או קבוצת חברים, באינטרנט (ספציפית רדיט)
הבויז
אנונימי