9 תשובות
אני אוהבת :) צריך פשוט לחפש טוב יש שם דברים נדירים
לפעמיים יש מציאות
כנל אין שם שום דבר יפה
.-!
החנות הכי אוברייטד בטירוף. בחיים לא מצאתי שם בגדים, המידות לא מוצלחות הכל ענק עליי, לא מתחברת
הכל יקר שם.
ואני גם לא אוהבת את החנות.
אנונימית
מסכימה, לא מתחברת לחנות
גם אני לא מתחברת
אנונימית
אני איתך אבל לפעמים יש שם אחזה בגד יפה זה עניין של טעם
מסכימה
יש שם בגדים ממש מוזרים