8 תשובות
אני בבית ספר ז-יב' קטן בהרבה (אולי 1000 תלמידים).
יש לנו משהו כמו 3-4 מאומתים בשכבה, ולא סגרו את בית הספרץ, אז אם זה פרמטר...
אצלנו בבית הספר בישוב מורה גרמה ל3 כיתות להיכנס לבידוד.
גם שלי שש שנתי ויש לי 1,700 ילדים בבית הספר ויש כמה חולים מאומתים ואני לומדת מרחוק החל ממחר
גם אצלי זה שש שנתי ויש כמה מאומתים כבר שבוע אפילו יותר, ונכון לעכשיו אנחנו לומדים רגיל עד יום שישי שיהיה סגר אלא אם כן המורים בבידוד
ויש יחסית הרבה מורים בבידוד אבל לי לא
גם אנחנו שש שנתי, היה לו כמה בחטיבה ואצלנו בתיכון איזה 6 מאומתים וכבר לפני בערך פחות משבוע הכניסו את כל התיכון והחטיבה ללמידה מרחוק, כנראה שכן אבל בכל מקרה הולך להיות הסגר מיום שישי כבר
אנונימית
לא בהכרח,זה ממש תלוי מה יחליטו אצלכם בעירייה
אנונימית
לא יתבטל